Η Μόσχα αποκάλυψε το σχέδιο του νέου ρωσικού μεταφορικού αεροσκάφους Slon

Το αεροπλάνο, το οποίο ζυγίζει 640 τόνους και έχει άνοιγμα πτερυγίων συνολικού μήκους 88,4 μέτρων,
0
31
Ονομάζεται ελέφαντας (Slon).

Το αεροσκάφος βαρέων μεταφορών που αναπτύσσεται στη Ρωσία, θα μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο μέχρι και 180 τόνων, ξεπερνώντας τα χρησιμοποιούμενα σήμερα αεροσκάφη Ruslan (60 τόνους).

Το τεράστιο αεροπλάνο έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει βαρέα και υπερμεγέθη φορτία σε αποστάσεις έως και 7.000 χιλιόμετρα, ενώ ταξιδεύει με ταχύτητα 850 χλμ./ώρα. Θα χρειάζεται ένα διάδρομο μήκους τριών χιλιομέτρων για να απογειωθεί ή να προσγειωθεί.

Απαιτείται να περάσει ακόμα χρόνος πριν το Slon πραγματοποιήσει την πρώτη του πτήση, καθώς οι επιστήμονες του αρμόδιου Ινστιτούτου μόλις ολοκλήρωσαν την κατασκευή του αεροδυναμικού μοντέλου του αεροσκάφους.

Με άνοιγμα πτερυγίων 1,75 μέτρων και βάρος 120 κιλών, το μοντέλο είναι φυσικά πολύ μικρότερο από το μελλοντικό αεροπλάνο ή ακόμα κι από έναν πραγματικό ελέφαντα. Όμως, η ρεπλίκα, η οποία είναι κατασκευασμένη από κράματα αλουμινίου και δομικό χάλυβα, θα παράσχει ζωτικής σημασίας πληροφορίες στους κατασκευαστές κατά τη διάρκεια των δοκιμών που προγραμματίζονται για το επόμενο έτος.

 

 

 

 

Το Slon προορίζεται να αντικαταστήσει τα αεροσκάφη βαρέων μεταφορών An-124 Ruslan, τα οποία βγήκαν από το γραφείο σχεδιασμού της Antonov στην σοβιετική Ουκρανία την δεκαετία του 1980.

Η παραγωγή αυτών των αεροσκαφών τερματίστηκε το 2004, αλλά η Ρωσία εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αρκετές δεκάδες απ’ αυτά τα αεροσκάφη για στρατιωτικούς και πολιτικούς σκοπούς.

Ένα άλλο γιγαντιαίο μεταφορικό αεροσκάφος, άξιο λόγου, το An-225 Mriya, σχεδιάστηκε για ένα πραγματικά μοναδικό καθήκον: τη μεταφορά διαστημοπλοίων. Οι εικόνες του Mriya ενώ διασχίζει τους ρωσικούς ουρανούς κουβαλώντας το Buran – το σοβιετικό αντίστοιχο των αμερικανικών διαστημικών λεωφορείων της NASA, εξακολουθεί να σαγηνεύει κάθε λάτρη της αεροπλοΐας ακόμη και 20 χρόνια αργότερα.

Το αεροπλάνο, το οποίο ζυγίζει 640 τόνους και έχει άνοιγμα πτερυγίων συνολικού μήκους 88,4 μέτρων, συνεχίζει να χρησιμοποιείται από τον ουκρανικό εθνικό αερομεταφορέα. Μάλιστα, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που έχει ποτέ μεταφερθεί από το Mriya υπερέβη τους 250 τόνους.

Πηγη:el.gr

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com