Η Airbus παρουσιάζει το έως τώρα διαβαθμισμένο Stealth UAV LOUT

0
40

ΗAirbus αποκάλυψε το έως τώρα μυστικό πρόγραμμα επίδειξης τεχνολογίας  μη επανδρωμένου οχήματος χαμηλής παρατηρησιμότητας (Stealth UAV), το οποίο έχει αναπτυχθεί μυστικά για πάνω από μια δεκαετία.

Η Δοκιμαστική Μονάδα Xαμηλής Παρατηρησιμότητας UAV (LOUT) παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους για πρώτη φορά στις 5 Νοεμβρίου κατά τη διάρκεια της ετήσιας Ενημερωτικής Έκθεσης Εμπορικών Εκθέσεων της εταιρείας στο Manching στη νότια Γερμανία.

Μιλώντας στην παρουσίαση για το ακόμα διαβαθμισμένο πρόγραμμα της γερμανικής κυβέρνησης, ο Mario Hertzog, Γερμανός Επικεφαλής για τα Οχήματα Χαμηλής Παρατηρησιμότητας (LO), σημείωσε τη ιδιαίτερη μυστικότητα του έργου προτού παράσχει όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες.


“Κανείς δεν γνωρίζει τι κάνουμε εδώ – πρόκειται για ένα ταξινομημένο έργο που ξεκίνησε ήδη από το 2007. Η σύμβαση ανάπτυξης υπογράφτηκε το 2010 και το LOUT αναπτύχθηκε στο Manching και στη Βρέμη σε μια προσέγγιση του Skunk Works, “Είπε ο Χέρτζογ.

Καθώς παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους μέσα σε έναν αν-ηχοϊκό θάλαμο (ειδικός θάλαμος που δεν επιτρέπει να μεταφέρονται τα ακουστικά κύματα έξω απο αυτόν, χρησιμοποιούνται για δοκιμές ραντάρ και των πιθανών αντανακλάσεών τους επάνω στο σκάφος), το LOUT σχεδιάζεται να είναι ένα υποηχητικό LO όχημα σε σχήμα διαμαντιού που έχει διαστάσεις 12m x 12m (περίπου το ίδιο μέγεθος με το αντίστοιχο όχημα επίδειξης τεχνολογίας της BAE Systems Taranis UAV από το Ηνωμένο Βασίλειο) και ζυγίζει τέσσερις τόνους. Έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει χαμηλή παρατηρησιμότητα στο οπτικό, ακουστικό, υπέρυθρο φάσμα καθώς και να έχει μηδενικές ανακλάσεις στην προσπίπτουσα ακτινοβολία ραντάρ ώστε να είναι εξαιρετικά δύσκολο να παρατηρηθεί καθώς κινείται απο το έδαφος, υποδηλώνοντας ότι αναπτύσσεται και δοκιμάζεται ένας πιθανός ρόλος ως όχημα κρούσης ή και βομβαρδισμού κατά απειλών που προέρχονται απο το έδαφος.


Το αεροσκάφος διαθέτει έναν εσωτερικό χώρο για μεταφορά οπλικού φορτίου με όλα τα χαρακτηριστικά σχεδίασης stealth, συμπεριλαμβανομένων των υλικών που απορροφούν ραντάρ, των εισόδων κινητήρων χαμηλής ραδιο-τομής ραντάρ (RCS), των τεχνολογιών δομικής ψύξης, των ελαχιστοποιημένων κενών μεταξύ των επιφανειών και διαβαθμισμένων υλικών επίστρωσης που παρέχουν χαμηλή παρατηρησιμότητα σε ένα ευρύ φάσμα. Καθώς το LOUT είναι βελτιστοποιημένο για να μπορεί να πετά χωρίς να εντοπίζεται ειδικά απο το έδαφος και να παρακάμπτει τις ανάλογες εναντίον απειλές, οι τεχνικοί επέλεξαν να τοποθετήσουν τις εισαγωγές αέρα των κινητήρων στην ράχη του αεροσκάφους.

Το LOUT έφερε επίσης ένα κανονικό κουβούκλιο πιλοτηρίου, παρόλο που ο Hertzog σημείωσε ότι αυτό υπάρχει για να δοκιμαστούν οι ιδιότητες LO της ίδιας της διαφάνειας για αισθητήρες και άλλες εφαρμογές και δεν σημαίνει ότι θα έχει κάποια δυνατότητα να πετάξει επανδρωμένο απο πιλότο.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com