Ο φόβος για λιντσάρισμα και η τριπλάσια αμοιβή του Φίνου στην Τασσώ Καββαδία

0
35

Το 1971 ο Γιάννης Δαλιανίδης και ο Φίνος αποφασίζουν να γυρίσουν μια ταινία εμπνευσμένη από την μόδα της εποχής που ήταν τα καλλιστεία, αλλά και από τον «μύθο» των Ελλήνων εφοπλιστών που ήταν στη μεγάλη τους ακμή.Τίτλος της «Η αμαρτία της ομορφιάς».
Ήταν η χρονιά που ο Φίνος ανακάλυψε μια νέα ηθοποιό, την Μπέτυ Λιβανού, στην οποία εμπιστεύθηκε τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Η όμορφη ηθοποιός μάλιστα, έμεινε στην Finos Film μέχρι το τέλος της ζωής του Φίνου, το 1977.
Μαζί της στην ταινία ο Νίκος Γαλανός, ζεν πρεμιέ της εποχής, αλλά και η σπουδαία Τασσώ Καββαδία, σε έναν ακόμα ρόλο κακιάς, που αυτή τη φορά όμως ξεπερνούσε κάθε προηγούμενο.Όπως λένε τα στοιχεία της Finos Film, η Τασσώ Καββαδία, αν και είχε αποφασίσει να μην ξαναπαίξει το ρόλο της κακιάς που συνήθιζε να ερμηνεύει μέχρι τότε, δέχτηκε να γίνει κακιά πεθερά εισπράττοντας την τριπλάσια αμοιβή από αυτή που συνήθως έπαιρνε.
Η Καββαδία έκανε σπουδαία καριέρα στον ελληνικό κινηματογράφο υποδυόμενη ρόλους κακιάς, τους οποίους ερμήνευε με το δικό της μοναδικό και ανεπανάληπτο τρόπο.
Οι ερμηνείες της σε αυτούς τους ρόλους ήταν τόσο ρεαλιστικές, που ο κόσμος την είχε ταυτίσει τόσο πολύ με αυτούς ώστε πολλές φορές η ίδια νόμιζε ότι όσοι την έβλεπαν στον δρόμο ήταν έτοιμοι να της επιτεθούν.
«Ένιωθες πως θα με σκίσουν, αν με δουν μπροστά τους», είχε πει σε συνέντευξή της, ενώ η κατάσταση αυτή είχε φοβίσει ακόμα και τον σύζυγό της, ο οποίος φοβόνταν για την σωματική της ακεραιότητα.

Παρά τους «κινδύνους», η Καββαδία είχε κατανοήσει την δύναμη των ρόλων αυτών και ήθελε πολύ να τους ερμηνεύει, έστω κι αν αυτοί δεν είχαν καμία σχέση με τον πραγματικό της χαρακτήρα.
Όσοι την γνώρισαν από κοντά είχαν πει ότι η ίδια ήταν ένας πολύ καλοσυνάτος άνθρωπος, με αγνά συναισθήματα και πολύ αγάπη για τους συνανθρώπους της.
Ωστόσο, πολλές φορές γινόταν αυστηρή, αλλά μόνο με το βλέμμα και όχι με τα λόγια.
Μάλιστα, έτσι τρόμαζε και τα εγγόνια της, όταν ήταν μικρά και έκαναν αταξίες ή έπρεπε να φάνε τα φαγητό τους.
Η Τασσώ Καββαδία εργάστηκε ακόμα στο ραδιόφωνο, γράφοντας κείμενα για μια γυναικεία εκπομπή, αλλά και σε περιοδικά και εφημερίδες, κάνοντας ελεύθερο και καλλιτεχνικό ρεπορτάζ.
Όπως λένε τα στοιχεία της Finos Film, η Τασσώ Καββαδία, αν και είχε αποφασίσει να μην ξαναπαίξει το ρόλο της κακιάς που συνήθιζε να ερμηνεύει μέχρι τότε, δέχτηκε να γίνει κακιά πεθερά εισπράττοντας την τριπλάσια αμοιβή από αυτή που συνήθως έπαιρνε.
Η Καββαδία έκανε σπουδαία καριέρα στον ελληνικό κινηματογράφο υποδυόμενη ρόλους κακιάς, τους οποίους ερμήνευε με το δικό της μοναδικό και ανεπανάληπτο τρόπο.
Οι ερμηνείες της σε αυτούς τους ρόλους ήταν τόσο ρεαλιστικές, που ο κόσμος την είχε ταυτίσει τόσο πολύ με αυτούς ώστε πολλές φορές η ίδια νόμιζε ότι όσοι την έβλεπαν στον δρόμο ήταν έτοιμοι να της επιτεθούν.
«Ένιωθες πως θα με σκίσουν, αν με δουν μπροστά τους», είχε πει σε συνέντευξή της, ενώ η κατάσταση αυτή είχε φοβίσει ακόμα και τον σύζυγό της, ο οποίος φοβόνταν για την σωματική της ακεραιότητα.

Παρά τους «κινδύνους», η Καββαδία είχε κατανοήσει την δύναμη των ρόλων αυτών και ήθελε πολύ να τους ερμηνεύει, έστω κι αν αυτοί δεν είχαν καμία σχέση με τον πραγματικό της χαρακτήρα.
Όσοι την γνώρισαν από κοντά είχαν πει ότι η ίδια ήταν ένας πολύ καλοσυνάτος άνθρωπος, με αγνά συναισθήματα και πολύ αγάπη για τους συνανθρώπους της.
Ωστόσο, πολλές φορές γινόταν αυστηρή, αλλά μόνο με το βλέμμα και όχι με τα λόγια.
Μάλιστα, έτσι τρόμαζε και τα εγγόνια της, όταν ήταν μικρά και έκαναν αταξίες ή έπρεπε να φάνε τα φαγητό τους.
Η Τασσώ Καββαδία εργάστηκε ακόμα στο ραδιόφωνο, γράφοντας κείμενα για μια γυναικεία εκπομπή, αλλά και σε περιοδικά και εφημερίδες, κάνοντας ελεύθερο και καλλιτεχνικό ρεπορτάζ.
Όσον αφορά στην υπόθεση, μια κοπέλα που έχει εκλεγεί Σταρ Ελλάς (Μπέτυ Λιβανού) παντρεύεται έναν νεαρό εφοπλιστή (Νίκος Γαλανός), αλλά συναντά την εχθρική αντίδραση της αυταρχικής μητέρας του (Τασσώ Καββαδία).
Η αντιμετώπιση της μητέρας αλλάζει όταν η κοπέλα μένει έγκυος, αλλά ξαναγίνεται εχθρική όταν αυτή αποβάλλει.
Στο μεταξύ η μητέρα βρίσκεται μπλεγμένη σε ατύχημα που έχει προκαλέσει η ίδια σε κάποιο πλοίο της με σκοπό να εισπράξει την ασφάλεια και στο οποίο υπάρχουν πολλά θύματα.
Όμως στο πλοίο ταξιδεύει κι ο αδελφός της κοπέλας (Νίκος Δαδινόπουλος), η σκευωρία αποκαλύπτεται και η μητέρα τρελαίνεται μπροστά στον κίνδυνο να δικαστεί.
Μέσα στην τρέλα της όμως, «βγάζει» μια απίστευτη αγάπη για την νύφη της, την οποία μέχρι πρότινος δεν ήθελε ούτε να βλέπει.

Αναδημοσίευση άρθρου απο το:
gazzetta.gr

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com